Keep em coming!

Äntligen krupit ner i sängen, alldeles för sent fastän jag alltid tror att jag ska gå och sova klockan åtta. Fick hem nya numret av Family Living idag så den ska jag läsa i sängen. Det är den enda "föräldratidningen" jag tycker har varit bra! Kanske just för att det inte riktigt är en föräldratidning. Mer en massa fina prylar på display. Fina kläder också. Oftast alldeles för dyra! Iallafall om man (som jag) ska köpa ett par skor för 3000 (se inlägget nedan). Då är allt för dyrt! Förutom det jag köpte idag. Det var inte för dyrt för det var ju innan jag hade sett skorna! Universums förnuft!
Mjukisarna från Lindex fick följa med hem!
Höstskor från Stadium.
Vantar från Polarn. Är inte riktigt säker på färgerna... tror de blå var mer typ.. gröna?
Mössa! Från Polarn.
Liten förvaring från Panduro som jag ska måla i nån snygg färg. Jag tror att jag ska måla kryddhyllorna jag köpte sist på Ikea i samma färg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka jättefina skor! Vad kostade dem? Vilka storlekar fanns de i?

2011-08-19 @ 08:53:14
URL: http://annalainen.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka jättefina skor! Vad kostade dem? Vilka storlekar fanns de i?

2011-08-19 @ 08:54:02
URL: http://annalainen.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Jag känner igen det där, jag brukar ofta vara övertygad om att jag ska gå och lägga mig osedvanligt tidigt - men icke!



Vilka fina saker! Höstskor - istället för de du tänkt köpa eller? Fiin mössa :)

2011-08-19 @ 17:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0