Remember me?

Här glesar det ordentligt mellan inläggen! Vet inte ens vad jag ska skylla på! Ingenting antar jag. Jag har bara inte orkat. Igår åkte jag och Veronica till Västerås och gick på IKEA. När jag kom hem hade mamma och pappa kommit så då gick vi och köpte glass och tog en promenad till Leby och kollade på fåren. Ossian uppskattade definitivt promenaden dit mer än att kolla på får. Inte nog med att han gick själv hela vägen, han hittade en översvämning (=en jättevattenpöl), ett körsbärsträd och han lyckades rulla ner i ett dike. Två gånger.

IKEA var inte sådär jättelyckat för min del. Ja förrutom att jag fick åka till IKEA då. Jag älskar IKEA!! Hittade inte så jättemycket som jag köpte men jag hade kunnat köpa mer! Framför allt från barnavdelningen! Herregud vad mycket fint! Från barnavdelningen fick iallafall en läragåvagn följa med hem. En likadan som Ossian har hos mormor och morfar. Han skrek som en galning när han fick se vagnarna och slutade inte förrän det låg en i tryggt förvar i kundvagnen. Då kunde han somna. Han älskar verkligen vagnar och har kört med den sen vi kom hem igår. Perfekt att han har en inne och en ute numera!
Ett matset fick också följa med hem. Det börjar verkligen bli dags att ta bort alla droppstopp på muggarna och med den här muggen följde även en perfekt yoghurtskål och en bra assiett med! Win-win!
Hittade även kryddhyllor som jag ska måla och använda som bokhyllor i Ossians sovrum. Frågan är ju bara vilken färg...! Är lite inne på något riktigt gult men jag har inte bestämt mig än...
Köpte två tre-pack med smart förvaring till antingen små portioner eller frukt och liknande att ha med sig! En förpackning med 0,3 liters förpacknngar och en med 0,5.
Förslag på färg till kryddhyllorna mottages tacksamt! Även om jag vet att ni är ungefär lika dåliga på att kommentera som jag är på att uppdatera... ;)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Hm... dålig på att kommentera - känner mig träffad :) Tror iallafall att gul hylla skulle vara fint i Skruttens rum!

2011-07-28 @ 22:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0