Vardag!

Istället för att läsa i min otroligt skitroliga intervjubok har jag ägnat dagen åt att
 
*Prata bröllop med en blivande fru! <3
*Dammsuga
*Byt sängkläder
*Tvätta
*Äta lunch
*Dricka kaffe
*Skriva matlista för hela nästa vecka
*Skriva lite på min c-uppsats plan
*Wordfeuda
*Surfa
*Beställa nya namnlappar till Ossian (Hallå, det KAN faktiskt inte stå Wictorsson när han heter Roos!)
*Titta på bröllopsbilder
*Titta i möhippealbumet
*Blogga för första gången på läääänge!!

Så! There you have it! Studiemotivation är mitt andra namn! Kanske dags att försöka bli klar med åtminstone ett kapitel innan långpromenad och förskolehämtning upptar mina tankar!
 
Adios!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna J

Jag vill se bröllopsbilder! :)

2012-09-22 @ 05:20:50
Postat av: Z

Kan bara instämma med föregående talare!

2012-09-22 @ 16:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0