Funderingar klockan 00.01

Har ägnat kvällen åt att kolla på en skitbra film på ettan och baka ett nytt bröd. Så himla smidigt med bikarbonatbröd. Minimal arbetsinsats och längre tid i ugnen men då kan man ju göra annat! Som att kolla på film. På ettan. En skitbra!!

Imorgon måste jag verkligen plugga. Synd bara att Pether verkligen måste tvätta bilen, klippa gräset och spika takfot. Vems sysslor tror ni är högst prioriterade...?

Är så trött på den här inlämningsuppgiften att jag på fullt allvar tänker att den här magisterexamen inte är lika lockande längre. Istället tänker jag mig kurser på grundnivå! Politisk psykologi är ett självklart val men kanske även lite kriminologi? Så länge det är på en basic nivå och med normala tentor istället för uppsatser är jag nöjd!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, du har tänkt precis som jag angående magisterexamen, av exakt samma anledning :D Skapligt osugen på det just nu så det får bli vanliga kurser och en magister längre fram.

2012-09-30 @ 12:07:04
URL: http://ziggan.blogg.se
Postat av: svintoflickan

Jag är faktiskt bjuden på thansgiving här i sverige..de du.
ja,du jag vet inte vad jag vill längre..å jag tänker att jag hinner läsa till förskollärare när barnen är större annars...om jag ska gå helt på hjärta är de nog skrivarkurs fast som sagt jag är förvirrad och söker nu å så får vi se.
fast jag behöver nån som hejar på..så de är bra.ler.
önskar jag med var så bra på å baka.
kramis

2012-10-07 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0