Hallo-viiin!!

Morgonstund har guld i mun(d)?Vintertid är visst inte så himla dumt ändå! Har hunnit äta mina ägg, lämna Ossian, gå en mil, duscha, vela mellan mjukisbyxor och klänning, välja mjukisbyxor, inviga mitt nya linne i neonig sommarfärg (30 spänn på hm, hallå!) svära över att min man inte ställt om klockan i sovrummet än (ska jag? jag gjorde ju både micron och O´s rum!?) och har precis betalat mitt medlemsskap till fitnessfighten!! Glöm att bjuda mig på kakor och vin i november för jag ska fitnessfighta mig ner till en ogravid look! På tiden nu tycker jag, bara 2 år och.. sisådär 9 månader sen mitt första och enda barn såg dagens ljus och den där degiga halvgravidmagen som hängt kvar sen dess är jag faktiskt inte så himla nöjd med! En månad! Jag klarar det!!


Kommentarer
Postat av: Annie

Klart du klarar det!!! Men vem ska jag då pimpla rödtjut med när vi kommer och hälsar på?? ;-) Puss

2012-10-31 @ 20:29:21
URL: http://zaharaa.blogg.se
Postat av: Svintoflicikan

Men å va du är duktig!!! Din lilla fismage som jag inte ens ser e inget mot min.. Borde Me men nä höstväder å choklad hör ihop. Kram du kämpe !

2012-11-04 @ 23:02:39
Postat av: Svintoflicikan

För mej blev de 65 spänn;) men visst är det trygghet med frisör å du kommer säkert bli jättefin!!! Även om jag tycker du e fin nu Me. Kram

2012-11-05 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0