Min fina!

Men ser han inte väldigt stor ut!? Är tvååringar såhär stora och fina??

Vi är på väg hem från Marieberg. Ska få offert på en måttbeställd säng och tittat på flera andra barnsängar, bland annat en på Sova. En helt vanlig vuxensäng med respengarnas och bäddmadrass men i måtten 70x160! Sjukt söt!!! Tyvärr bara 70 bred, vi har bestämt oss för minst 80.

Ossian har varit asduktig hela tiden! Gått bra och lyssnat. Suttit i vagnen när det inte passade att han gick. Väldigt skönt att det funkade, äntligen!! I första affären vi var i, babyproffsen, valde han en bil han ville ha á 19 kronor och den var han mycket nöjd med resten av tiden. Ett ganska lågt och helt överkomligt pris att betala för ett par timmar i tråkiga affärer måste jag säga.

Så nu efter en köttbullslunch på Ikea är vi på väg hem. Filmkväll väntar mig ikväll, för Pether är det hockey och för Ossian är det ännu en kväll i spjälsängen.


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Jag tycker ni ska köpa den där sängen som har respengarna inbyggda i madrassen - kan vara ett klokt köp :)

2012-05-21 @ 21:44:37
Postat av: svintoflickan

Blev de nån säng.



jo jag joggade..sakta ..hela tiden.

å ja..jag ska försöka få till små rutter ibland.

men måste ju få ihop stegen me..humm...



om kursen är psykodynamisk? hur menar du då?

Den är både från barnets och föräldrarnas perspektiv och har särskilt betoning på fosterstadiet och de första åren..hi,hi,passar ju mej perfekt ..men eftersom jag sökte sent vet jag ju inte ens om jag kommer in.



kram

2012-05-22 @ 09:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0