Hemma bäst!

Hemma efter en skööön helg i Sthlm! Kvalitetstid med mamma och pappa, barnvakt (!!!! kors i taket) på fredagen och Ozzykonsert för mig och Pether, Eurovision på lördagen och hem idag. Har varit så himla skönt! Ossian har varit svinnöjd förutom på fredagmorgonen då han ville åka hem! Men det fick han inte och det gick bra ändå!
Var i Nacka forum i fredags och skulle byta storlek på Ossians sandaler. Rätt storlek visade sig vara helt värdelösa och fick alltså inte följa med oss hem. Tur att jag hade klickaren med mig för nu är dom här på väg hem till oss istället! Fiiina!! (Bild från brandos.se)
Ossian har briljerat med att vakna 06.15-06.20 varje morgon. Vi har ingen rullgardin än i vårt rum hos mina föräldrar och solen väcker tydligen honom. Hans föräldrar skulle lugnt kunnat sova vidare ett par timmar till. Vi har nog varit rätt trötta alla tre och nu sover han redan, jag ligger i soffan och Pether i en fåtölj. Ska duscha och poppa popcorn kvällen till ära tror jag. Fan vad trött jag är!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Jaa, vilken mysig helg vi hade! Så roligt att få tillbringa flera dagar tillsammans med er - och få leka med Ossian :)

2012-06-03 @ 22:18:42
Postat av: Annie

Haha. Ja man kan ju iaf hoppas! ;-)

2012-06-05 @ 19:57:39
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0