Gegg

Gick en sväng med Linah och Veronica ikväll. Tydligen är det inte tillåtet att fuska ens när regnet vräker ner, man har en son som bara vill vara med mamma och som inte sovit på dagis, man har fyra chokladaskar hemma varav två oöppnade och man har träningsvärk.

Ner med mini i vagnen som skrek tills han somnade och iväg och bränna de tre kakbitarna jag åt på förmiddagen när Emelie, Johanna och Henry hälsade på!

Skönt nu efteråt men nästa gång ska jag försöka komma ihåg att dels ha köpt ett regnskydd och dels ta bort varukorgen innan jag går.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Ja alltså debora tar flaska..de har de gjort alla...för när hon var mindre å jag gick på träningen tex så kunde hon ju ibland bli hungrig när jag var iväg.nu har de ju ofta funkat med nån annan mat då..

så de måste ju vara vällingsmaken som inte är ok...men de borde ju kunna gå att hon ska tycka de är gott??



ha så mysigt idag nu<3



kram

2012-05-12 @ 10:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0