Hej och välkommen planeringsdag!

Äntligen klaffar det! Ossians förskola har planeringsdag på en dag som jag inte har skola på! Perfekt! Som jag har väntat! Idag ska vi även passa på att fira min namnsdag men pompa och ståt, ända tills halv sju då jag ska gå och träna och sen sover förhoppningsvis Ossian när jag kommer hem. Skrutten har redan hunit med att rita, jag har skrivit klart mitt "samtal" som ska vara inne klockan 12 och vi har satt igång en tvätt med soff- och stolsöverdrag. Smart det här med vitt. Tur att det går att tvätta i maskin. Synd bara att "någon" måste kissa i soffan för att man ska ta sig i kragen och stoppa in överdragen i en maskin..

Huvudsyftet med det här inlägget var att visa upp min nya kärlek, en Tigerväska som blev min för 50% av ordinariepris, låter resten vara osagt. Fin är den, nöjd är jag och jag tänker säga till alla som frågar att det är en namnsdagspresent från min härliga kille!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Haha, GRATTIS på namnsdagen och till din kära pojkvän som är så uppmärksam på bemärkelsedagar!! Hursomhelst så är väskan riktigt snygg och ni verkar haft en skön ledig dag tillsammans - allt är toppen helt enkelt :)

2012-03-12 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0