Hej igen!

Fan det här glöms bort och prioriteras bort och allt möjligt...
Helgen försvann i ett husägartumult med allt vad trädgård och vår innebär, för att inte glömma vild och rymningsbenägen tvååring och högskolestudier. Jahapp.
Dagen har spenderats i en av skolans inglasade grupprum med övningar i systemteoretisk problemlösning... Inte konstigt att man blir trött.. Efter den långa dagen och torskgratäng till middag var jag ungefär inte ett dugg sugen på att gå och träna. Ossian är dessutom i sitt allra trotsigaste vilken man skulle kunna tro gör att jag tar varje chans till att komma hemifrån men nej, jag tänker istället att han behöver oss som mest just nu så det var ett ganska lätt beslut att stanna hemma. Vi gick på en promenad istället, jag, Ossian och Pether, på 1,5 timme. Gav mig betydligt mer energi och glädje än att träna inomhus.
Nu dags för 30 grader i februari, sen sängen. Är galet trött om någon nu missat det! :)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Systemteoretisk problemlösning... säkert intressant, men det låter inte så...

Fungerar inte på en viljestark tvååring..?

Nä, kunde väl tro det.



Snart är det påsk :)

2012-03-28 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0