Funderingar

Lite saker jag har hunnit tänka på hittills idag:

- hur ofta säger någon på riktigt "bit inte" innan dom ska kyssa någon första gången?! I amerikanska filmer händer det VÄLDIGT ofta...
- om man inte tar ut tofsen man sovit i förrän halv ett på dagen, hur sunkigt är det då?
- varför hittar man alltid mer smutstvätt när maskinen redan är igång? Just nu ser jag inte mindre än två par strumpor! Ett par på tv-bänken och ett par i dockvagnen...

Hitintills alltså. Jag kommer säkert göra fler viktiga observationer under dagen.


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Några saker jag tänkt på; Hur ofta ser man på dåliga amerikanska filmer? Kan en outtagen natt-tofs vid lunchtid tyda på en skön, ledig förmiddag? Kan bortglömda upphittade smutskläder göra så att tvättkorgen känner sig mindre tom och innehållslös? Liksom du ägnar jag mig ofta åt viktiga filosofiska tankar... Puss på dig :)

2012-03-06 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0