Bye bye baby

Sitter här och försöker skrapa ihop något sorts PM som ska lämnas in imorgon bitti. Ossian vaknade inatt och var jätteledsen och var inte alls sig själv nu imorse så jag väntar bara på att få hem honom, kramas och kolla på mamma mu filmen som damp ner i brevlådan nyss, 51 kronor - tack tradera! :)

Pether åkte till Idre för en liten stund sen, ska bli skönt att vara själv och få längta men ändå får jag separationsångest! Vill få mitt PM färdigt, hämta skrutten och sen bara mysa. Till klockan 16.30 ungefär för då måste vi åka in till Katrineholm och hämta mamma! Ska bli så sjukt mysigt att få ha henne här i flera dagar! <3 Jag har lockat med våren och här är det mulet och grått idag. Får mysa framför brasan, fika och dricka thé... Och få hjälp med det viktigaste, näst efter O förstås!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Härligt! Jag ska också mysa med min mami i flera dagar! :-D

2012-03-15 @ 18:50:41
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0