2012-03-05

Sitter i soffn och bara sitter efter träningen. Eller lite lögn, jag äter självklart citronyoghurt med start också, det optimala belöningen efter träning! Sa just till Pether att om jag bara fick äta en enda sak i resten av mitt liv så skulle det vara citronyoghurt och start. Eller två saker blev det ju. Eller en rätt!? Sjukt gott oavsett!
Är så trött och var så omotiverad till att träna, var väl kanske inte riktigt på topp på träningen heller men jag stannade kvar iaf! 1 timme och 45 minuter. My gosh! Sjukt jobbigt! Nu vill jag bara gå och sova...

Idag började jag skriva mat och träningsdagbok, ska se om det fungerar på mig. Jag önskar verkligen att jag skulle hinna göra tre träningspass i veckan. Måndagsträningen, en långpromenad och en joggingtur skulle vara perfekt! Kanske blir lättare att hitta tid när man ska skriva ner det, det känns som att det här är en taktik som kan funka för mig för hur kul är det att skriva upp den där extra portionen som man tar när man är proppmätt "bara för att det är sååå gott", eller massa godisbitar på lördagskvällen? Nej, jag tror jag kommer tänka till en extra gång, eller jag hoppas det iaf!

Nu kallar min yoghurt, bättre än godis! Iallafall mentalt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0