Segt

En rätt lugn dag börjar gå mot sitt slut. Ossian har haft lite feber idag med men verkar må bra ändå! Lite trött och lite lugnare men annars som vanligt! Tur att vi är lediga i veckan så man slipper försöka plugga samtidigt som han är sjuk, då vill jag ju bara ägna mig åt honom!! <3

Imorgon tror jag vi åker till Tuna park och lämnar tillbaka den ena klänningen jag köpte i förra veckan. Sista bytesdagen på den och jag tror jag hellre hittar något från vår/sommarkollektionen till min garderob!

Nu ligger vi tillsammans på vårt nya favoritställe, schäslongerna, och kollar på film. Ossian är nyduschad och fin och jag har fortfarande linnet på mig som jag sov i inatt :) härligt slapp dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0