On the road!

Sitter i bilen på väg till Sthlm, eller ja nästa iaf! Jakan typ om jag inte missminner mig! Vi ska till Stefan och Maria och titta på deras bebis! Den lilla söta som inte ens var beräknad att vara född än och som hunnit bli flera veckor! Mys!!! Ossian ligger och sover, skönt! Jag wordfeudar mest, Pether kör. Jag har lite ont i magen också. Väljer nog att skylla det på att vi svullade ost och kex till middag igår. Att jag åt en hel burk cocktailkapris tror jag inte påverkade alls. Inte alls!


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Mysigt att sova i bilen... - inte lika mysigt att ha ont i magen. Jag tror du åt för lite kapris. Puss!

2012-01-08 @ 12:21:44
Postat av: svintoflickan

skrattade åt chatten..sådär smsar jag till min man fast typ 10 sms där jag bara kommer på fler o fler grejjer å så skriver jag sista hela tiden.skrat.

kramis

2012-01-08 @ 18:10:36
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0