Morgonshopping!

Har precis klickat hem ett par stövlar och ett armband från Campadre! Sjukt bra sida som jag har köpt massa saker ifrån! Nu hade de Tretornkampanj, både kläder, skor och barn. Tyvärr hade de ingenting i Ossians storlek, tretorns fodrade stövlar är de enda jag någonsin kommer köpa till honom. Sååå bra! Nu fick jag ett par extra fodrade, jag har ett par superfodrade sen tidigare från Tretorn men de här röda med ett lite lägre skaft känns användbara på ett helt annat sätt!
Kunde inte låta bli det här fina armbandet från Pilgrim! Halva priset! Vilket kap....! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Snygga stövlar, verkar bekanta på något sätt... ;)

Armbandet är riktigt fint!

2012-01-22 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0