Hur man får i sig så mycket mat som möjligt på så kort tid som möjligt


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Härligt, alla sätt är bra... :)

Har jag berättat att vi hittat Ossians Ventoline här hemma?

2012-01-03 @ 16:14:47
Postat av: svintoflickan

Gott nytt år själv.

å tack för komplimangen..genast vill jag köpa massa röda kläder.skratt.

fast nu går jag bara i mysisar jämt..

får väl försöka att de händer lite mer så man får klä upp sig .skratt.

vet inte om jag skrev till dej om blingot.gjorde jag de?

nu ska jag ta te te te te te te.

ps.jag älskar träleksaker..mat i trä speciellt..så mkt fint det finns!!!

kram

2012-01-03 @ 17:38:20
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0