Hallooo

Har hört att det inte går att kommentera på mina mobilbloggar. Synd, för det är ju appen jag använder flitigast!

Dagen har precis börjat hemma hos oss. Ossian var vaken mellan 00.30 och 02.00 eller nåt sånt. Ledsen och kramig, undrar om han drömmer mycket. Vi sov iallafall till halv åtta men det märktes när jag lämnade honom på förskolan att han inte riktigt var som vanligt. Trött förstås! <3

Min föreläsning idag började för en kvart sen men jag orkar inte sitta helt sömnbristig på en föreläsning i tre timmar! Jag ska istället fixa lite smarrigt kaffe från min Dolce Gusto och slå upp boken. Tända mitt kanelljus också, dels för att få slut på jullukten men också för att det känns lite roligare att sitta hemma och läsa med tända ljus TROTS att det är riktigt ljust ute nu! Så skönt!! Så ljust att man kan gå på morgonpromenader igen! Dagens blev 7.13 kilometer och med gårdagens kettlebellspass i åtanke känns semlan jag åt igår kväll inte som nån större grej att hänga upp sig på! Kycklingsallad till lunch idag igen iallafall!

Morgonrundan!

Kommentarer
Postat av: Annie

Du kan välja "kommenterbar" (eller vad det nu står) när du mobilbloggar. Under inlägget. :o) Puss

2012-02-01 @ 13:29:55
URL: http://zaharaa.blogg.se/
Postat av: Niklas

Bra jobbat.



Idag har jag feber. Och ont i halsen. Och jag har varit och besiktat bilen. Och jag har skrapat bilfan vid tre separata tillfällen. Och jag har sett en plogbil. Och jag höll på att halka en gång. Och jag har frusit jättemycket. Och jag har fått en snöflinga i ögat. Och jag har betalat jättedyra böcker. Och massa andra skittråkiga grejer.



Jag vill åka tillbaka till Thailand! :)

2012-02-01 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0