Green day!

Har varit på Jakobssons möbler idag med Moa och Veronica. Kanske min favoritmöbelaffär! Kom hem med några reafynd, alla gröna konstigt nog! ;) En fin lanterna till uteplatsen, kökshanddukar, en stor melaminskål och en födelsedagspresent till Ossian.... Hittade en perfekt lampa till vardagsrummet också så Pether får snällt följa med och titta en kväll i veckan!
Är galet IKEA sugen nu också! Vill ha in våren i mitt hem så jag tänkte bjuda på några IKEA favoriter som gärna får flytta in i mitt kök! Snarast!!





Kommentarer
Postat av: mamma :)

Går inte att kommentera några inlägg den 23-24 jan.

Hoppas du mår bättre!! Inget körkort i sikte ännu?

2012-01-24 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0