Wella!

Har haft stora problem med att hitta ett schampo som funkar med vårt vatten. Kanske inte låter som ett stort problem men det har verkligen sugit att ha risigt hår. Jämt! I Stockholm hade jag biolage, funkar ine här. Provade ett annat Matrixschampo, inte det heller var bra! Hela hyllan på Ica har gåtts igenom men fan alltså. Skitschampon! När jag var hos Annie så var hennes schampo så himla bra, Tresemme så det köpte jag. Kan ha varit det sämsta någonsin! Så dåligt att jag köpte nytt redan innan det här var slut! För första gången någonsin tog balsamet slut före schampot, då är det illa. Men nu! Mitt svinbra, nya schampo! Behöver inte ens borsta håret längre för det är så himla bra!!!!!!!!!! Tänk vad man kan bli glad för så lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0