Vabdag

Är hemma med Ossian idag som har feber. IGEN! Den här gången tror jag däremot att det "bara" är tänder och ingen ordentlig sjuka. Han dreglar galet mycket och vill inte att man borstar den vänsta övre tandraden. Gosing. Vi har iaf varit ute och gått med vagnen 1,5 timme nu på morgonen. Sista 30 minuterna var det mycket gråt, så mycket att vi fick hoppa över ICA och nu ligger vi i varsinn schäslong och kollar på Bilar-filmen. Ossians nya favorit, trots att jag inte tror han fattar så mycket ;) Men bilarna är ju roliga tydligen! Jag och Pether har noll tv-regler för honom när han är sjuk, det som han vill se och blir lugn och glad av - det får han se! I friskt tillstånd har vi desto mer regler men då känns det helt okej på ett annat sätt att ta konflikter.

Igår köpte jag en ny handkräm som jag ska testa idag. Återkommer med betyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0