Mitt sovrum

Jaja, VÅRT om man ska vara noga men skitsamma det var inte det jag skulle skriva om.

Idag när Pether kom hem så var tv'n i vårt sovrum på. Inte för att vi glömt stänga av den utan för att Ossian satte på den igen innan vi gick till förskolan imorse. Det är heller inget uppseendeväckande att det ALLTID är Disneychannel som är den senast sedda kanalen. Oavsett i vilket rum man tittar.

Att mötas av en bil när man kommer in i ett vuxensovrum är ingenting vi längre reflekterar över.

Att få en plastgaffel i ryggen när man lägger sig i sängen är däremot inte lika kul. Idag ligger dom iallafall inte i sängen utan på... Här har dom sällskap av "Bob" eller "Wilma". Ossian har döpt sina legofigurer och jag har inte lärt mig vem som heter vad än.

Vårt sovrum! Where the action is not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0