Hittad!

Vi började dagen med en halkig promenad som blev betydligt kortare än planerat. Det var verkligen bara is på vägarna. Fanns ingenstans att gå! Ossian och Pether stannade ute och lekte lite när vi kom hem, jag gick in och fixade lunch till Ossian.

Efter en stund ringer Pether till min mobil. Asskumt. Han tycker iallafall att jag ska komma ner till garaget och titta på nåt kul. Först trodde jag att det var Ossian som gjorde någonting men sen kom jag på, fan jag måste ju ha glömt nycklarna i garagedörren. Igen.

Jaja, på med skorna och ner till garaget. Pether står verkligen och ser överlycklig ut innan han säger:
"Ossian har hittat ditt körkort!"

Pether och Ossian hade lekt på garageuppfarten när Ossian hade tittat ner i marken och utropat "Mamma!" och visst, där var jag ju!!!


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Haha, vilken fantastisk son! :)

2012-02-19 @ 21:01:08
Postat av: Niklas

Hahaha!! Bra son som håller koll på sin slarvanda mamma.

2012-02-20 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0