Halldrömmar

Jag HAR för mycket att göra nu! Pether är i Norska urskogarna och tittar på bilar. Rally heter det visst. Jag är hemma och ska städa, fixa, handla, laga mat, ta hand om barn och fixa kalas. Jämn fördelning? Ja jag tror faktiskt att det går lättare utan honom ibland! :D

Har tröttnat extremt på vår hall nu under vintern! Är less på den minimala förvaringen och de flätade korgarna som gör att alla mina halsdukar får stora hål i sig. Nu vill jag göra om! Jag vill ju förstås ta bort det skitfula klinkersgolvet som Pether la kanske två år innan vi blev sambos. Dåligt val. Klinkersgolvet lär ju få stanna men en byrå skulle gärna få flytta in, tips? En mindre spegen och sen den här!!!!

Från inreda.com!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Måste bara säga att melodifestivalgosbilden..är suuuperfiin!!



kram

2012-02-11 @ 09:31:44
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0