Lazy sunday

Sitter och häller i mig kaffe trots att jag är proppmätt sen frukosten och egentligen inte vill ha någonting! Är så himla trött idag! Fattar inte! Somnade i soffan igår när vi skulle kolla på film, kunde absolut inte hålla mig borta från godiset som har gått så himla bra alla andra kvällar. Får sova när Ossian sover. Han verkar för övrigt också sjukt trött idag. Var jättegnällig hela morgonen och nu ligger han i sängen och kollar på Nicke Nyfiken. Jag sitter på Nelly och kollar på barnkläder. Tråkigt att Ossian växer så himla långsamt! En ny fin klänning är iallafall på väg hem till mig. To die for vilket jag nog ändå inte kommer göra. Hoppas hoppas att den passar!!!!
Dagens projekt finns nog inte riktigt. Dammsuga. Räknas det som ett projekt? Och gå milen ikväll med massa mammor. Det kanske räknas iaf? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0