Hello again!

Inläggen haglar här inne på! Betyder som vanligt att jag har annt för mig. Påsken spenderades i Orsa i en bröllopssvit som mer påminde om en orenoverad tvåa i en söderförort men lika glada för det var vi. Nej det var vi inte. Ossian blev sjuk och drog till med både krupphosta och förkylningsastma. Hög feber på det förstås. Så idag är jag hemma med honom. Feberfri men hostig. Vi myser soffan. Ossian äter macka och dricker mjölk, jag dricker kaffe för mina mackor är redan slut. Så kan det gå när man går upp en timme före sitt barn!

Nyhetsmorgon och Blocket är mitt intresse just nu. Jag har bestämt mig (nästan) för att jag vill ha en Mountain buggy swift. Passar den bra in i vår bil kan jag byta ut briovagnen, annars får den stanna. Vi har ju lite annat att lägga pengar på just nu så en vagn är inte högprioriterat för alla i vår familj men jag tänker... Ska jag vara mammaledig hela sommaren behöver jag ju en bra långpromenadsvagn! Ja.

This is it!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Har prövat f12 ....m.m..jo min man kan förhoppningvis men de tar tid å då startas den om helt å endast de som jag varit duktig sparat på usb finns m m.hmm.. Lät som de dkulle behöva satsa lite på bröllopssviten då...kram å krya på ossian.

2012-04-11 @ 23:38:19
Postat av: svintoflickan

hur många steg sa du 1 km va..1200 ca? eller..minns ej.kram

2012-04-12 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0