Varannanveckasträning

USCH vad jobbigt det var idag på löpträningen! Jag trodde jag skulle få stanna flera gånger men fan alltså, jag gjorde inte det! :D

Sprang 5 min x3 idag, plus uppvärmning, magträning och stretch. fy fan jag dog litegrann hur sjukt dålig kondis kan man ha? Undrar om det hade kännts annorlunda om jag hade kunnat vara med förra gången och hade kunnat träna emellan men fan, jag har rätt ont i knät nu efteråt... Får verkligen kamma till mig den här veckan och hoppas på att det blir bättre men imorgon bitti får jag ta det lugnt, mellan 9 och 11 ska vår nya diskmaskin komma!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

DU ÄR JU JÄTTEBRA!!!

Okammad eller inte :)

2011-09-30 @ 09:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0