Vad jag har!

Har genomlidit ännu en skittråkig föreläsning med skitlångsamma föreläsaren Vadhannuheter. Köpt en begagnad bok för 440:-, mailat på en barnvagn i fel färg för 3500:- och ätit en kolhydratsspäckad lunch med träningsvärk i både mage och ben. Tack Dala! :D

Jag ska försöka ytstäda lite, alltså ta bort alla kläder från husets alla ytor och kanske torka bort det fasttorkade messmöret från köksbordet innan Maria kommer hit och vi ska gå och hämta våra söner från förskolan. Just precis, Ossian har en playdate, jag har en fikadate och senare ikväll har jag ännu en fast med Moa istället! Jag har också smutsigt hår men orkar inte göra något åt saken. Jag har brownies späckade med hackad choklad i köket och jag har lite dåligt samvete för att dom förmodligen kommer vara slut ikväll!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Mmm... brownies!

Dåliga samveten är bara destruktivt du vet! Ät och njut, här och nu är livet härligt! Snart är det tisdagkväll igen :D

2011-09-14 @ 18:39:59
Postat av: svintoflickan

kakorna lät goda..

så goda att jag nästan skulle kunna smyga iväg i natt o bryta mej in i ert hus å ta en ..

fast vore ju onödigt jobb ifall det var slut.



kramis<3

2011-09-14 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0