Så upptagen! ;)

Har faktiskt inte riktigt tid att uppdatera här just nu. Har haft en heltisk vecka, kommer bara ha morgondagen hemma för läsning annars har jag varit iväg alla dagar. Fattar inte hur man ska hinna med allt? Åka till och från skolan, vara i skolan, läsa massa litteratur som är skitsvår att förstå sig på, träffa sin familj, handla och laga mat, städa, tvätta osv... Det känns så himla bra att jag iallafall har en kväll i veckan inbokad, löpkursen på tisdagar. Igår var andra passet och vi började med att köra 15 minuter mage innan vi studsade ut. Jag studsade verkligen! Vilka skitbra skor jag har köpt! Fick inte ett endaste litet skavsår, hur nu det gick till? Imorgon ska jag springa för första gången själv. Tänkte ta en 3 km runda efter att jag lämnat Ossian på förskolan. 3 km är nog lagom. Jag får gå mycket.. ;)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Vad du är bra!! Tänk om det stämmer det där de säger att man får mer energi av att springa lite... Då kommer du att hinna med allt det där hur lätt som helst! Lycka till med trekilometersrundan i morgon bitti :-)

2011-09-07 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0