Run run run run!

Ossian vaknade klockan åtta.. Redan då borde jag ha fattat att allt inte var som det skulle. För att vara helt ärlig så hade han vaknat vid halv sju också. Då tryckte (tröck?) han nappen i min hand och sa "tack tack" och somnade om. Haha! Så jävla kul att ha barn så jag dör ibland!

Vi skulle ju ha åkt till Parken Zoo idag men fick snällt stanna hemma. Ossian är varm som en kakelugn (som man har eldat i förstås) och jag tror inte att någon av oss skulle uppskattat en heldag på Zoo just idag. Men tråkigt är det oavsett!

Jag hade bestämt redan igår att jag skulle hinna springa före frukost, har inte hunnit ut alls den här veckan förutom den bestämda tisdagskvällen då kursen är. Så: På med träningskläder direkt på morgonen, ett glas vatten och sen UT! Jag hade nog inte sprungit mer än ett par hundra meter innan jag fick lära mig att ska man nu nödvändigtvis springa så kan man iallafall se till att ha trosor med resår. Kul det måste vara att vara ihop med mig som tydligen köper underkläder alldeles för sällan! Och kul att ha sett mig springa och med ena handen hålla fast trosorna så att dom inte skulle hamna vid skorna. Yaay me! Men fint var det! Frostigt. Och skönt!! Sju grader och sooool!!!


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha. Du är ju för underbar! :o) Men hur klarar du att springa utan nåt i magen? Jag blir typ svimfärdig då... (var en gammal klasskompis som sa att om man äter lite protein innan träning så bränner man fett och inte muskler...)

2011-09-17 @ 13:22:46
URL: http://zaharaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men ännu värre är när man får ofrivilliga string trosor...trosor som bara åker upp i..ja du vet..hela tiden.

men vad du är duktig!!!!

här ska jag unna mej minsann när de är helg..

att sötsaker kan vara såå gott?!!!

kramkram

2011-09-17 @ 14:52:56
Postat av: svintoflickan

det sista va från mej...

kram å krya på sig lilla söta ossian!

2011-09-17 @ 14:53:55
Postat av: mamma :)

Köp hängslen :)

Fin bild - det syns att det var en skön morgon!

Hur är det med lillskrutten? Hm... kom på att jag inte hittat kvittot på örontempen - kanske ska kolla lite till.

2011-09-18 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0