Ny vagn!

Ja nu känns det nästan safe att berätta att vi köpt en ny vagn! Man vet ju aldrig riktigt när man köper på blocket, kan ju inte vara säker förrän den är hemma men imorgon förmiddag får vi hämta den i Örebro så lite körigt om de skulle ändra sig nu! :D

Min favoritvagn är det iallafall, och tur är väl det! Den här vagnen har jag velat ha sen... ja egentligen sen innan jag ens blev gravid! Sen när Ossian väl låg därinne med ett blått streck som enda tecken blev det hux flux lite viktigt att exempelvis kunna ha honom mot mig när han skulle börja sitta. Det var också skitviktigt att det var en trehjuling. Alltså blev det en Icandy. Har varit jättenöjd med den, framför allt att man kan vända sittdelen och ha honom både mot och från sig. Det har varit bra nu med fastän han är större. Efter förskolan tillexempel, de första dagarna han hade varit lämnad, gick det inte alls att ha honom framåt. Han ville absolut se mig och Pether hela tiden! Även på promenader när han tröttnat har det varit skönt att kunna vända på honom så man ser honom. Lite lättare att stå ut med att han är ledsen och sur om man kan se hur han har det.

Nu är ju inte allt det här bortprioriterat förstås men jag tror ändå att det är dags för oss att gå vidare! :D Icandyn får tvättas av och ställas ner i källaren tillsammans med liggdelen och vänta på att det förhoppningsvis kommer ett syskon om några år. Brion får ligga kvar i bilen och den nya, Urban Jungle´n kommer få flytta in i hallen och verka som promenad/spring/dagisvagn. 4200:- lyckades jag pruta ner den till. Bara själva sittvagnen, nya modellen och använd i ett år. Nöjd!

Här är den!!


Kommentarer
Postat av: Maria.T

Har aldrig gillat vagnar när man inte ser barnet. vi har haft sulky men då har dom varit större.

2011-09-30 @ 22:23:04
Postat av: Anonym

Tycker de är synn de inte gör mer vagnar man kan välja om man vill ha mot sig.jag köpte ju linahs gamla uj syskonvagn..bra på många sätt men ser ju inte Debora så bra.snygg va vagnen ni köpt å bra ni inte behöver hämta den så långt bort.kram

2011-10-01 @ 00:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0