Mellow Yellow

När vi hämtat Ossian idag åkte vi in till Katrineholm för att handla mat och för att köpa färg till takfoten. Hittade en snygg asblank färg som jag ska måla Ossians lilla trä"byrå" och hans bokhyllor/kryddhyllor i. Tror fägen hette solig eller något sånt och den är riktigt riktigt gul och lackblank. Tror det blir snyggt i hans rum. Var lite sugen på en orange färg men jag tror jag lugnar mig. Gult är lugnt. Bra så. Åkte till El giganten för att äntligen köpa en tv till vårt sovrum men SLUT! Ödet vill att vi ska fortsätta blippa på våra telefoner eller läsa våra tidningar i sängen. Absolut inte en film eller en dålig serie på kvällarna, oh no! Spenderiga som vi (jag) är så kom vi iallafall därifrån med en kasse. En ny vattenkokare á 600:-. Mycket bra att ha.

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Ställ vattenkokaren på den tänkta tv-hyllan i sovrummet och kolla på bubblorna när vattnet kokar. Både billigare och mer rogivande än dina favoritfilmer om seriemördare eller ett upprörande socialpolitiskt reportage. Suss gott och ha en härlig fredag :-)

2011-09-08 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0