Lite nya kläder till korven idag :)

img_2813 (MMS)

Lite nya kläder till korven idag :)


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

När jag bodde i göteborg prövade vi skola in elias o noa..no va nog knappt 2 år och elias 4 har jag för mej, i allafall så var det ett kanonbra dagis,precis lika värderingar som mej,små barngrupper m.m MEN för mej kändes det inte rätt..det gjorde ont i hjärtat och då bestämde jag mej för att försöka vara hemma,men då visste vi ju att det var det vi ville. hade jag velat plugga,jobba så hade de säkert blivit bra det också. nu hoppas jag bara vinna på triss så jag kan fortsätta vara hemma.

å du ska se att lilla ossian kommer trivas mer o mer.

kul me totte,det såg våra killar mkt när det var små. nu får mina stackars småttingar se samma filmer som storebröderna...

ha en skön helg.

kramis<3

2011-09-03 @ 13:12:33
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0