Home

Hemma igen efter en första träff med lilla Filippa! Gud så roligt att äntligen få se henne!!!! Som jag har längtat! Carin kom redan i fredags. Jag mötte henne i Eskilstuna efter tentan som gud glömde och så åkte vi hem till mig och åt pizza. En helt normal fredag alltså. I går morse när all packning var gjord och inpressad i bilen började vi åka mot Alvesta! Ossian var helt lugn, sov en stund, Carin också och jag körde! Lunch på vägen (hanburgare) och sen gasen i botten! Väl framme gick vi till en park så Ossian fick springa av sig innan det var dags för dagens nyttiga middag #2, Grillad kyckling, potatispuffar (ja, kroketter) och bea! Gott, mätt och äcklad är tre ord som passar ganska bra in i en sån matdagsbeskrivning.

Jag och Ossian sov på golvet i matrummet... Eller sov och sov. Sov perfekt fram till klockan 03.30 ungefär. Då vaknade Ossian och ville komma över till min madrass från resesängen. Allt lugnt so far men när klockan började närma sig 05.30 och han fortfarande inte somnat om kände jag mig liiiite panikig. Fy fan. Men efter att ha försökt rymma tusen gånger från madrassen och ropa på pappa nästan fler gånger så rullade han ihop sig som en liten boll i min famn och somnade. Finskrutten!

Idag åkte vi till Mickis fabriksbutik! I love it! Men det besöket får nästan föräras ett helt eget inlägg med bilder och allt! Kul var det iallafall och jag hade kunnat köpa mycket mer än vad jag gjorde! Nästa gång ska jag bland annat köpa bokstäver att hänga på Ossians dörr.

Hemresan gick BRA!!! Bättre än förväntat! Ossian sov, jag och Carin åt cheeseburgare (jag måste springa i veckan!!) och milkshakes (måste verkligen springa i veckan!!!!!!!). Ossian fick sitt livs första milkshake innan han somnade. Jag är mycket stolt över hans näringsintag den här helgen. Bättre lycka nästa vecka.
Ossian var glad över att få komma hem och jag var ungefär lika glad! Mysigt att träffa Pether igen men framför allt skönt att vara hemma med alla smidigheter som typ lådspärrar. Men galet mysigt att vara borta också! Och framför allt att få träffa Filippa....!!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Låter som en mysig helg på alla sätt :) Skönt att Ossian stod ut med flera timmar i bilstolen!

2011-09-25 @ 23:06:54
Postat av: svintoflickan

Borta bra men hemma bäst som man så klychigt säger.jag tog en chokladboll på lager 157... Å nåt brunt i en flaska..på en söndag..kram

2011-09-26 @ 00:25:05
Postat av: Annie

Och mysigt att ha er här!!! :oD Både Filippa och Zahara sov typ hela eftermiddagen. Haha (visserligen var det nog lite marknadens förtjänst. Z tycker iinte om folksamlingar) puss!

2011-09-26 @ 10:17:24
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0