Crap!

Här har jag gått och längtat och längtat efter den här jävla lördagen och så är det en riktig jävla skitdag!

Har saknat Ossian hela veckan, visst vi ses ju på eftermiddagarna men jag har verkligen velat vara hela dagar med honom och idag skulle jag äntligen få det! Jag längtade så mycket att jag inte ens kunde somna om när Pether och Ossian gick upp fastän det var min sovmorgon!

Klockan nio gick Pether upp på taket. Då hade både han och jag varit osams med Ossian i perioder sen åtta ungefär. Och så fortsatte det. Klockan tio grät jag när jag bytte blöja. Fy fan vilken skittråkig dag! Nu sover han och jag hoppas verkligen att det blir bättre när han vaknar. Annars är risken stor att jag flyr hemifrån. Ett par timmar bara. Då kan Pether stå där på taket bäst han vill. Med Ossian i bärsele isåfall.

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Låter som ett normalt beteende hos en ettochetthalvtåring som just börjat i förskolan - eller hur?

Puss på dig :-)

2011-09-11 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0