Bloody sunday

Nej då, inte alls faktiskt. Idag har det varit en bra dag! Pether hade jobbförbud, ska införa det nu en dag per helg. Man kan inte tro att det går att ha familj och hus och jobba 7 dagar i veckan, då får man flytta till lägenhet! :D I Sthlm!!! ;)

Jag har hunnit läsa ett helt kapitel i kognitionsboken, så bra kan man ha det när man har en sambo som är hemma. Det har varit jättemysigt, vi har pratat och lekt med Ossian och ätit långfrukost och varit en helt normal familj. Ska fortsätta på det temat nästa helg för då ska vi äntligen till Parken Zoo! 4 mil härifrån och vi åker den sista helgen de har öppet! Så gör vi...

Imorgon och på tisdag jobbar Pether i Södertälje igen och jag ska både lämna och hämta min lilla skrutt! Risk finns för att han får vara hemma på tisdag, om jag pluggar hela måndagkvällen. Åh vad det skulle vara mysigt! <3 Min lilla prins! Vi har kramats hela kvällen, eller... Jag har kramat honom hela kvällen. Har världens separationsångest och skulle gärna ha honom hemma varje hemmadag som jag har samtidigt som jag vill att han kommer in ordentligt i förskolan innan han får vara hemma strödagar. Suck. Ett evigt dilemma med ett evigt dåligt samvete och framför allt en evig saknad!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Låter som att ni haft en härlig söndag tillsammans! Vad kuul att ni ska till Eskilstuna Zoo nästa helg, kommer säkert att vara lagom många besökare.



Jag tror också det är bra att Ossian går i förskolan varje dag nu i början, du kan ju hämta honom tidigt om du längtar :)

2011-09-11 @ 22:29:14
Postat av: svintoflickan

visst är de konstigt att ibland när man längtar så efter nåt å så blir de bara fel..

jag kan tycka lördagar är jättejobbiga ibland för man vill såå mkt på en gång..

samtidigt började jag nästan skratta när jag såg pether på taket med ossian i bärsele (ja i fantasin alltså såg jag det )...hi,hi.

å du tack för tipset om den där runner appen..såå kul det var...har fyllt i min vikt med på den sidan på nätet å ska försöka följa min förhoppningsvisa viktminskning...

kramkram<3

2011-09-11 @ 22:29:45
Postat av: svintoflickan

ha ha ja de kanske är så jag ska tänka ang kalorierna...

men vad är de i en macka då typ?

jag vet ju inget sånt.



ja men alltså om jag inte får ngr som vill ha partyn kan jag ju inte bli säljare...verkar ju rätt mkt jobb för att jobba gratis ända upp till 28 000 MEN jag kanske kan ha ett party allafall och då kan jag bjuda dej <3



kramis kramis o natti.

2011-09-11 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0