29.9

Imorgon är det fredag, äntligen! Har längtat hela veckan efter helg och framför allt att ha en helg hemma. Hur kul det än är att vara iväg så tror jag Ossian behöver vara hemma ett par dagar. Imorgon har jag 4 kapitel att läsa från föreläsningen idag och det skule vara bra att börja fundera på den konfliktanalys som ska skrivas... Sen vill jag ju också hämta Ossian lite tidigare än dom andra dagarna. Två dagar har Pether hämtat och jag vet inte om det är det som märks på honom men han är sååå mammig! På gott och ont förstås. Idag grät han i badrummet när Pether skulle duscha honom, ända tills jag hade plockat undan disken och kom dit, då var allt okej igen så länge det var jag som duschade honom. Han skulle dessutom sitta i mitt knä och äta middag. Hmm.. Som sagt, på gott och ont!

Innan skolan idag var jag och klippte mig! Första klippningen jag gör hos någon annan än Annelie på... kanske 15 år?! Helt sjukt! Men jag behöver ett alternativ lite närmre som jag kan gå till när jag inte hinner åka till Sthlm och det här var ett bra alternativ. Än är jag nöjd men domen faller väl inte förrän jag tvättat håret och fixat det själv...

Väntar på ett mail fortfarande!!! Har väntat hela dagen och tiden går sååå långsamt!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Grattis till att du hittat en frisör!!!

Ha en riktigt sköön hemmahelg, många kramar :)

2011-09-30 @ 09:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0