13.9.2011

Äntligen är det där skittråkiga kapitlet sluuut!!! Fast egentligen är det inte skittråkigt. Det är inte tråkigt alls. Det är mest jag som är på så otroligt dåligt plugghumör idag. Jag vill hämta min unge, laga middag, fika, dricka thé och sniffa Ossian i håret hela eftermiddagen! Istället ska jag gå och handla medans han får mellis på förskolan, sen ska jag laga mat och klockan fem är det löparkurs! Idag ska Clara och hennes kompis med så vi blir minst fem. Bra. Blir jag mer pressad att ta tag i min kondis. Okej att vara sämst av tre men av fem? I think not!
Imorse gick jag och Veronica en kortis på 3.87 km. Fick i uppdrag att springa upp för dom två backarna till vårt hus och, japp! Det gjorde jag! :D Sjukt jobbigt men jag såg ju iallafall duktig ut för alla grannar som förmodligen stod i fönstret och kikade.

Ikväll ska vi äta smarrig falukorvsgryta med rotsaker och senapsyoghurt. Det här är så gott! Ännu godare dagen efter! Mums!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Bra jobbat!! Du har bestämt dig... :) Jag får träningsvärk bara jag läser din blogg!

2011-09-14 @ 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0