Update!

Hinner inte riiktigt med mina dagar, spenderas mest med att läsa läsa läsa och gosa gosa gosa! :D Bråka hinner vi också med men det måste nästan få ett eget inlägg. Vilken trots man får bita i! Puh! Tur att vi är två föräldrar...

Snart kommer Pether hem och vi ska åka och handla mat nu på lunchen. Ni har inte ens fått någon veckamatlista av mig, trots att jag skrev den i söndags! Men ungefär såhär har vi tänkt oss.

Måndag:
Pytt i panna på resterna av söndagssteken. Ägg och rödbetor offcourse!
Tisdag:
Fisksoppan som var kvar sen i lördags. (Ni märker ju hur klimatsmarta vi är, här slängs ingenting! ;) )
Onsdag:
Rotmos och fläsklägg. Fy fan vad gott! Brysselkål också! Yumm!!
Torsdag:
Fiskgratäng med dillsås och potatismos
Fredag:
Tacos!!! Som alla svennebananfamiljer!
Lördag:
Antingen lammstek och potatisgratäng eller något nötkött med klyftpotatis och bea. Får se vad som finns i Julitahallen.....
Söndag:
Spenat och fänkålssoppa med chorizo

Har förrutom middagsplanering hunnit med att baka kanelbullar, äta tre stycken och gå på löparkurs! 8 minuters jogging, 2 minuters gång och 7 minuters jogging följt av 2 min gång/jogging tills vi var tillbaka igen. Fan vad grymt!!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Bra balans mellan god mat, kanelbullar och löparkurser... :)

2011-10-05 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0