Söndagsstek

Jag älskar min nya vagn! Eller Ossians nya vagn. Eller vår nya. Pethers är det absolut inte för han tycker den är onödig. Jag tycker den är sååå bra! Genade över gräsmattan idag, lite stenar, massa jord och det gick hur bra som helst! Inte alls sådär trögt som med våra andra vagnar.

Imorgon är det dags att återgå till verkligheten. Är inte alls redo. Ska träffa min fältstudiegrupp imorgon bitti klockan 9 och sen har jag föreläsning klockan 13. Blir en lång dag och jag borde verkligen gå och lägga mig snart men är konstigt pigg av någon anledning. Kanske för att jag vet att vi inte bäddade färdigt sängen sen vi bytte sängkläder tidigare idag eller för att min kropp är i chock efter den enorma middagen vi åt för ett par timmar sen. Men fan vad gott det var. Värt all matkoma i världen!
Suddig iphonebild men mums!!! Jag älskar brysselkål, bästa grönsaken ever!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0