Revidering

Åkte och handlade mat med Pether på lunchen. Lammstek fanns icke, det var ju inte heller så förvånande. Vårt ica brukar inte direkt briljera med grejer man är sugen på men det fanns däremot en biff i bit som jag tror kommer gå rätt bra att bryna lite och sen köra klart i ugnen på lååååg temperatur... mmm... Klyftpotatis och bea till känns helt okej!

Något som däremot ica kan stoltsera med är att de alltid har gott och blandat och något som typ aldrig slår fel är Pethers reaktion när man föreslår att han ska åka och köpa godis, så nu är han alltså nere på ica och köper förhoppningsvis gott och blandat till mig. Gud vad gott! Fattar däremot inte hur jag ens kan tänka på godis med tanke på middagen idag. Rotmos och fläsklägg måste vara det godaste som finns! Godare än oxfilé och lax. Tillsammans till och med! Och nu ska jag alltså få efterrätt. Den bästa av dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0