ZzZzZzZz...

Äntligen sover skrutten och lag får ligga i soffan. Eftermiddagen/kvällen har varit riktigt tråkig faktiskt. Ossian är lite för frisk för att bara vara inne och har blivit lite van vid att få ligga i soffan. Det i kombination med en trött och ensam mamma har resulterat i en tråklördag med mycket pettson och spöket laban. Dessvärre inte i bokform. Jag har till och med öppnat ett helt nytt Duplopaket för att få Ossian till lite leklust men nej. Han har inte alls velat leka med mig. Att dansa runt med honom i famnen är det enda som har varit kul förrutom att titta på film. Snark. Det orkar ju inte jag hela tiden heller? Hela dagen har tack och lov varit helt feberfri så imorgon går vi UT! Om inte stormen har kommit. Eller fan det kanske jag skiter i. Ut måste vi nog ändå!

I förmiddags var vi på julmarknad vid torgbodarna här nere. Kom hem med fyra strutar med polkagrisskruvar som skulle vara pynt i adventsljusstaken och pynt blev det. Synd bara att jag hade behövt sex strutar... Jag och Ossian har pyntat pepparkakshus också! Eller mest jag för han upptäckte att nonstop var skitgott. Och jag har fotat en hel del för en gångs skull men jag orkar inte hämta kameran! Så jag tänker såhär.. Om en halvtimme slutar "Så mycket bättre" och då går jag nog och lägger mig. Så att jag orkar hämta kameran imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0