VAB

Jajamen jag är hemma idag och vabbar. Fast det gör jag egentligen inte för jag anmäler ingen vab till försökringskassan. Så man kan säga att jag är hemma och pluggar med Ossian idag. Det kommer gå bra. Ossian kommar på Pettson och Findus nu, jag dricker kaffe. Snart ska jag ta tag i det sista (hoppas jag) på metodbeskrivningen på fälten och sen ska jag skicka den ännu en gång till Hanna!

Om Ossian känns pigg ska vi också åka iväg och handla lite så vi slipper göra det på vägen upp till Sthlm ikväll. Det känns som att det räcker med att vi ska äta på vägen och tvätta bilen! Jag vägrar komma upp med en såhär skitig bil. Vägrar! Nu får vi en bra anledning till att köra genom en biltvätt på vägen. Så det ska vi göra.

Igår bakade jag en kladdkaka som ska med upp till Sthlm. En födelsedagskvällstårta typ. Den ska stå till sig i kylskåp ett par dagar så att den blir perfekt. Älskar såna kakor som man kan förbereda! Nu står den i kylen alldeles färdig och glaserad och väntar på morgondagen! Gud vad smarrigt! Och gud vad kul att få komma upp till Sthlm igen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0