Sorry!

Jag bloggar, eller försöker blogga, ett par gånger om dagen från blogg.se appen och det funkar inte alls! så himla trött på det här! För jag hinner inte alltid sätta mig vid datorn och skriva och hinner jag så kanske jag inte orkar. Ja, sådär håller jag på!

Idag är jag iallafall hemma och är sjuk! Värdelöst, jag hatar det, men det är ändå på något sätt lite skönt. Den här grejen med att jag snyter mig tills jag får skavsår är inte den delen som är skön utan att kolla på playkanalerna tills batterierna på datorn tar slut eller äta soppa och glass till lunch - DOM delarna tycker jag är helt ok!! :)

Är också väldigt glad att det inte var nästa vecka som jag fick för mig att bli sjuk. Då fyller brorsan 30 och vi åker till Sthlm redan på onsdagen! Det är faktiskt till och med lite skönt att vara ensam hemma! Ossian är på förskolan och Pether jobbar. Jag har förstås sällskap av en kille på taket för idag får vi äntligen äntligen isolerat!!!! Ska bli så skönt! Jag har bara tänkt på vinteraspekten av vårt dåligt isolerade hus men tydligen finns det en sommaraspekt också. Han isoleringskillen säger att vi kommer märka en grym skillnad på sommaren! Wohoo! Vi som inte ens kan vara inomhus på sommaren för att det är så himla varmt och ingen har väl kunnat missa historien om den där skitvarma sommaren för ett par år sen när det var så varmt i vårt vardagsrum att brandvarnaren började larma.

Ja, skönt ska det bli! Nästan skönare än att få varmt på vintern är det att få svalare på sommaren. Påminn mig om det i Januari och se om jag håller med då...

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Jag är också lite sjuuk - igen!! Tur som sagt att man klarar av förkylningen denna vecka :)

Härligt med isolering på taket, nu kan det ju bli kallt närsomhelst! Min bil får t.o.m. vinterdäck idag - dock inte dubbdäck detta år - i god tid för en gångs skull.Känner mig alltid så ordentligt när sådan oförutsedd framförhållning inträffar :)

Tack för senast förresten, jättetrevligt var det!! Kul att ni kommer redan på onsdag!

2011-11-04 @ 16:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0