Sjukdag

Har tagit oss ner till affären iallafall. Känns som dagens prestation. Köpt frysta köttbullar och ärtsoppa på burk. Massa smörgåskex! Nu ligger Ossian och vilar upp sig med en mugg full av lättdryck. Igår kväll vaknade han och var tokvarm men efter ett glas Ipren somnade han om i vår säng. Skrutt. Han känns ändå rätt pigg för att ha feber så jag hoppas vi klarar oss utan febernedsättande idag. Vill hellre att det bara går över!

Har också klickat hem två biljetter till Black Sabbath i maj!!! Har helt glömt bort att fråga om barnvakt men av någon anledning tror jag inte att det kommer bli ett problem! ;)


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Nu är det sjuktider!

Själv känner jag mig omringad av magsjuka människor, usch!! Nu återstår bara att hålla tummarna och svälja hela vitpepparkorn :D Jag vill inte bli sjuk!

Black Sabbath, trodde inte det skulle bli någon återförening och trodde inte att du skulle kolla på ett band som spelade i slutet av 60-talet - ha,ha! Tur för er att ni har så fantastiska barnvakter :-)

2011-11-24 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0