Ny tv-bänk!!

Hittade en fin tv-bänk på Katrineholms köp och säljsida på facebook idag. Sänkt från 400 till 240. Taget! Så vi hämtade Ossian lite tidigare, vid två ungefär, och begav oss till den stora staden!!

250:- fattigare, för vi hade inte jämna pengar, och en omplacerad bilstol senare åkte vi mot sultans för lite mellis/eftermiddagsfika! Ossian fick välja själv. Han var utan att överdriva i himmelriket när han stod framför glaset med alla bullar och kakor innanför! Först lockade kanelbullarna, föga förvånande eftersom det är det enda han smakat i konditoriväg, men valet föll på wienerbröd. Kloka unge! Trots att han aldrig smakat vet han att det är svingott! Jag och Pether tog varsin liten paj med vaniljsås. Pether tog blåbär och jag hallon. Fail! Pajen smakade bara mandelmassa och vaniljsåsen var vanlig vaniljvisp!! På ett konditori! Mycket märkligt och jävligt dåligt också! Som att servera färdiga köttbullar på en restaurang. Skitdåliga sultans. Jaja, kaffet var smarrigt iallafall. Och jag fick gå en sväng på Åhléns efteråt. Ossian fick en traktor och jag fick andas julstämning!! Ååh vad jag längtar!!!


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Wienerbröd på konditori, vad härligt :)

2011-11-06 @ 15:00:41
Postat av: mamma :)

Jag längtar förresten också till jul :) Ska bli så roligt att ni kommer redan dagen före julafton!!

2011-11-06 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0