Morgonpyssel

Tog lite sovmorgon och lämnade Ossian halv nio imorse. Eller sovmorgon och sovmorgon. Han ropade på mig vid fem så då gick jag och hämtade honom, blev förstås akut kissnödig av att vakna till lite och lämnade Ossian i vår säng hos Pether innan jag gick på toa vilket resulterade i den vanliga panikiga separationsångesten som Ossian får när jag går. Så där låg han och skrek tills jag kom tillbaka då han bara slutade skrika och sa "mamma!" som om han var skitförvånad över att jag kom tillbaka.. Som att jag brukar försvinna sådär bara? :) Han kanske inte var riktigt vaken...
Sen hade han ju som sagt separationsångest och spenderade den närmsta timmen med att försöka krypa innanför mitt skinn vilket förmodligen inte var så bekvämt (för honom heller) så han kunde absolut inte somna. Jaja. Mysig är han iaf och det var väl tur att vi inte hade ställt nån klocka!
Har ont i halsen idag så den inplanerade promenaden med Veronica ställde jag in och istället började jag måla Ossians kryddhyllor som ska bli bokställ och hans minibyrå. Med facit i hand skulle jag nog grundat men såhär ser de ut efter en strykning iaf, blir nog minst tre till slut!
Snart kommer Emelie och Clara hit och fikar innan vi ska till skolan! Yumm...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0