Lycka! <3



En del dagar. Lycka! Varför?

Är helt glad idag. Glad för mina vänner. Nya och gamla. Nära och långt borta. Ofattbart glad för min älskade Pether och min ännu mer älskade Ossian. Glad för min familj, föräldrar, syskon. Glad för min fina ring på fingret som betyder så mycket mer kärlek än vad den visar.

Imorgon ska vi åka till mamma och pappa för min bror fyller 30!! Otroligt! Han som sparkade in min sovrumsdörr och som slängde in mig i elementet blir 30. Han som jag tjuvrökte med på balkongen när mamma och pappa var på landet (sorry!!) och han som blev skitsur när jag var full och pinsam. Han är vuxen nu och kanske jag också.

Kommentarer
Postat av: Bror Niklas

Hahaha, hade glömt bort sovrumsdörrsincidenten. Och resten också för övrigt. :)

Och ja, vi är vuxna nu. Ibland. Och det är det som är det viktiga! :)



Puss på dig!

2011-11-12 @ 19:47:35
Postat av: mamma :)

Härligt att läsa om den glädjen :)

2011-11-13 @ 16:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0