I would give you the world...

...men du får nöja dig med leksaker! Älskade unge! Han blev alldeles rufsig i håret i duschen idag, som ett litet fågelbo, så Pether fick akutringa grannfrisören som kom på en spontanbesök på kvällskvisten så nu är Ossian fin i håret äntligen! Det gick så bra att bli klippt, han satt i mitt knä och tittade på Pettson och åt bokstavskakor. Då är allt okej, till och med en klippning!

Jag är så sugen på att köpa allt till Ossian i julklapp! En gitarr, en bobbycar, en Findusdocka, en Findusservis, Mollyfilmer, Pettsonfilmer, ett garage och massor, massor av bilar!

Jag är helt besatt av Viking toys! Vi har några bilar därifrån och dom är jättebra! Ossian älskar dom och det är tysta hjul på. Nu vill jag ha mycket , mycket mer från dom. Tillexempel det här!


Vill framför allt ha den stora lastbilen med tipp. Ossian är helt bananas på att sätta ihop sina bilar med varandra eller med släp. Sen vill jag också ha det nedersta garaget. Ååååh geee miig peeengaaar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0