Fredag på riktigt!

Tentan är skriven, tentashoppingen är avklarad och jag ligger i soffan och dricker fanta. Ikväll är jag riktigt sugen på att se Skavlan. Är en överlevande från Utöja med och hela den historien är ju så sinnessjuk så man måste ju höra mer om det om man kan!
Efter tentan som förmodligen gick sådär, gick jag på stan en stund i Eskilstuna medans jag väntade på att Emelie skulle bli färdig. Började med Polarn där det fick följa med 3 par vantar och 1 par vanthållare hem.


Ofodrade skalvantar
Ossians första fingervantar!!
Mössan köpte jag inte men vantarna i samma mönster fanns inte på bild. Fina!
Mer shopping följde ju förstås. Polarn är som vanligt bara uppvärmning... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0